Laatste weken, reizen, aftellen!

23 april 2014 - Córdoba, Argentinië

Hola chicos

Ik realiseer me nu dat het alweer een maand geleden is dat ik heb geschreven, schandalig eigenlijk..!
Ik ben zo druk hier dat schrijven er een beetje bij in schiet, i'm sorryy!!

Bij de meeste van jullie is het net kermis geweest, ik baalde verschrikkelijk het afgelopen weekend.. Maar hè, ik mag niet klagen, ik zit aan de andere kant van de wereld in een fantastisch land! Gelukkig bestaat er Skype zodat ik toch nog een beetje kon meegenieten met het nazitten! Volgend jaar zorg ik zeker dat ik er ben!!

Ik was gebleven bij het weekend dat ik zou gaan skydiven, nou voor de mensen die het nog niet gehoord of gelezen hebben, ik heb gesprongen!! Van 3600meter ben ik uit een vliegtuig gesprongen, in mijn tshirt! Dat van mijn tshirt zit een verhaaltje achter, ik had iets op mijn armen geschreven en dat moest natuurlijk wel zichtbaar zijn! Op mijn armen stond HAPPY BDAY DAD, want mijn lieve vader was jarig geweest en aangezien hij altijd wel van parachute springen hield, heb ik een kaart laten maken met een foto. Ik heb gehoord dat hij er erg blij mee was en dat hij de kaart aan iedereen laat zien die de kroeg binnen loopt. De lieverd!

In de tussentijd is er hier eigenlijk niet zoveel gebeurd. Ik ben me geld aan het opsparen voor het reizen en ik ben alleen! Alex is weer terug in Engeland dus ik ben weer alleen in mijn kamer. In het begin zag ik er tegen op om een roommate te krijgen, maar nu ze weg is, is het wel heel saai!
Gelukkig komt ze in augustus naar Nederland voor een weekend en ze gaat mee naar een festival dus dat is wel heel leuk!

Op het moment dat ik dit schrijf ben ik in mijn kliniek en hebben we net een operatie achter de rug. Ik heb voor de tweede keer mogen hechten. Ik vind dat het ergste van de hele operatie en toen vroeg de arts of ik het wilde doen, tuuurlijkk! Zo apart, maar echt super om te mogen doen!

Nog iets minder dan 5 weken, dan ben ik alweer thuis! Zo apart hoe snel 4 maanden kunnen gaan. Hoewel ik nu wel zoiets heb van ik ben blij als ik thuis ben, geniet ik nog steeds van alles wat ik hier doe. Ik ben ook aan het aftellen nu, niet omdat ik wil dat het snel over is, maar omdat ik alles heb gezien. Voor mijn gevoel ben ik klaar hier. Dus het is goed dat ik komende maandag ga reizen met Hanna. Even 2 weken er tussen uit en lekker doen waar we zelf zin in hebben!
Het plan is om eerst naar Salta te gaan. We hebben daar een hostel geboekt die gratis was, beter kan niet natuurlijk! In Salta zijn zoutvlaktes en een 7 kleurige berg, ben benieuwd. Ook willen we gaan paardrijden en hebben we plaatsen in een trein; el tren a las nubes. De trein naar de wolken, hij zal ons naar 4000 meter hoog brengen met verschillende stops. We gaan het beleven!
Na Salta gaan we naar Buenos Aires, hoe weten we nog niet helemaal maar dat zien we wel als we weg willen uit Salta. Bus of vliegtuig, net wat het goedkoopste is, het scheelt ongeveer 18 uur als we met het vliegtuig gaan..

Voor Buenos Aires hebben we nog niet echt plannen gemaakt. We hebben 4 of 5 dagen dus alle tijd Gustavo, mijn leraar heeft me allemaal tips gegeven dus dat gaan we bekijken als we tijd over hebben. Na Buenos Aires gaat Hanna naar huis en ik, als ik niets anders leuks tegen kom, terug naar Córdoba.

Vanaf dan nog twee weken! Die weken moet ik nog werken dus ik heb wel iets te doen.
Heerlijk idee om weer thuis te zijn, bij mijn ouders, Niels, vrienden en vriendinnen. Gewoon een lekker idee mijn normale leventje, hoewel ik dit leventje ook wel kan waarderen, haha.

Besos, xx

1. Rcj.bollekamp:
    24 april 2014
    Ja wat gaat het snel allemaal he
    kermis inderdaad weer gehad en zaterdag nog even koningsdag er achteraan
    weer bier drinken bha bha
    nou geniet er nog maar even van en tot gauw dan maar
    hou je goed en doe vooral wat je wou doen allemaal
    xxx
  2. Annemarie:
    24 april 2014
    Jeeetje wat gaat het snel!!! Maar wat fijn dat je er zo van geniet!! Tip: Vanuit Buenos Aires kan je de nachtbus (17 uur) pakken naar Foz de Iguazu......
    Geniet er nog maar lekker van!! Dikke kus, Annemarie
  3. Annette:
    25 april 2014
    Ik zie het al, je hebt je de afgelopen maand niet verveeld, en ik denk niet dat dat de komende vijf weken wel gaat gebeuren. Geniet van je vakantie en tot gauw. Xxx mam
  4. Oma koomen:
    25 april 2014
    hoi Laura leuk om weer wat van je te horen .
    geniet noch lekker van alles wat je daar allemaal noch gaat doen nu groetjes van oma koomen .
  5. Gertruud:
    26 april 2014
    Laura wat leuk om weer een verhaal van je te lezen.
    Wat gaat de tijd snel. Geniet er nog maar lekker van, voor dat je het weet is alles weer om.
    groetjes van ons.