Time even goes faster when you're loving it.

24 oktober 2016 - Sevenoaks, Verenigd Koninkrijk

Hi guys!

Ik heb het hier zo enorm naar mijn zin dat ik elke keer vergeet om een leuk stukje te schrijven.. Ergens wel een goed teken toch?!

Sinds mijn vorige bericht zijn er enorm veel leuke dingen gebeurt gelukkig dus genoeg te vertellen!

De dag dat ik mijn vorige bericht plaatste ben ik met Pete en zijn Carry naar Knole Park geweest.
Wat een prachtig park! En dat gewoon in Sevenoaks.

Het moment dat je het park in rijdt komt de rust van de natuur je tegemoet en we hadden het geluk dat we al wat herten zagen voordat we überhaupt de auto hadden geparkeerd!

Nadat we een stuk door het park hadden gelopen en wat herten op de foto hadden gezet zijn we naar het café gegaan dat bij het park hoort.

Hier hebben we wat gegeten en gedronken en toen zijn we na een lange omweg, waarbij Pete de gids was, naar huis gereden.

Nadat ik een kort weekje gewerkt had ging ik op donderdagavond naar het vliegveld om lekker een weekendje naar huis te gaan.
Het was een heerlijk weekend vol eten en lekkere borrels en de tijd ging zoals bij alle leuke dingen, supersnel.

Ik kreeg die middag al een berichtje van Martin dat hij me niet kon ophalen van het vliegveld en moest dus met de trein naar huis. Geen probleem, dacht ik.

Ik kwam aan op Londen Gatwick en vanaf daar wilde ik met de trein terug naar Sevenoaks. Zo gezegd zo gedaan zou je denken, maar het hele weekend waren er allerlei werkzaamheden en ongeveer alle treinen hadden vertraging.

Ik kwam om half 10 aan op Gatwick en uiteindelijk was ik om 1 uur ’s nachts thuis.

Na een kort nachtje kon het normale leven weer beginnen en ging ik weer lekker aan het werk. Het was weer een fijne week die enorm snel ging.
De vrijdag dacht ik dat ik eindelijk weekend had en toen ging de telefoon of ik terug wilde komen omdat er een spoedgeval was.

Uiteindelijk was ik om 10 uur weer thuis en toen kon mijn weekend, waarin ik overigens niets geplant had, beginnen.

Na een fijn weekend met vooral films en series kon ik de week weer goed beginnen en zoals alle weken ging ook deze week weer snel voorbij.
Op de donderdag kwam Joeri weer voor een weekend en vrijdags zijn we lekker uit eten geweest.
De zaterdag hebben we weer in Londen door gebracht en de zondag lekker niets gedaan.
Halverwege de middag zijn we op de trein gestapt naar het vliegveld want het weekend was weer voorbij.

Na wat vertraging, ja alweer vertraging, aangekomen op het vliegveld en afscheid genomen. Vanaf toen was het nog 3 weken en dan zou ik alweer naar huis gaan..

Ik ben weer terug gegaan met de trein, via een kleine omweg om te dineren bij de Mc Donalds natuurlijk!

Afgelopen week was het erg bedrijvig op het werk en dus ging het zo als altijd erg snel. Ik ben veel met mijn opdrachten bezig geweest om zo de laatste dingen te kunnen aftekenen.

Uiteindelijk erg ver gekomen en nu bijna klaar.

Woensdag ben ik uiteten geweest met Pete en Carry bij een Indisch restaurant.

Voordat we naar het restaurant gingen nam Pete me nog mee naar zijn huis, waar ik zijn kat Rocky ontmoette!

Voor mij is Indisch eten helemaal nieuw en daarom had Pete allemaal verschillende dingen besteld zodat ik allerlei dingen kon proeven.
We hadden vooral dingen met kip erin en op één na, die mij veel te pittig was, waren ze allemaal superlekker. De pittige kip kon worden geblust met yoghurt met komkommer, dus overal was aan gedacht! Heerlijk!

Na het eten nog thee gedronken bij Pete en Carry thuis en toen was het tijd om naar huis te gaan, want er moest gewoon weer gewerkt worden.

Nu wist ik al dan Pete een rode Porsche in zijn bezit heeft en dat we daar nog een rondje in zouden rijden, maar dat hij me erin naar huis zou brengen had ik niet verwacht.
We hebben een leuke omweg gemaakt waarin Pete de Porsche regelmatig op zijn staart trapte. De motor was weer even goed schoon geblazen, zoals moeders zou zeggen!

Dit weekend heb ik wederom niet zoveel gedaan aangezien iedereen op het werk ongeveer ziek is dus ik denk dat ik een klein stukje daarvan heb mee gepakt..
Dus lekker uit gerust en wat aan mijn opdrachten gewerkt.

Aankomende week is mijn laatste week en ga ik dus nog even volop genieten.

Ik ga zorgen dat ik al mijn opdrachten kan aftekenen en dat mijn laatste beoordeling gegeven wordt.
Woensdag ga ik nog naar een presentatie van Pete en donderdag uiteten omdat er iemand van het team weg gaat.
Mijn laatste dag is er een pizza lunch en dan is mijn tijd bij Pennard Vets al voorbij.

Met nog een weekje te gaan is het allemaal toch wel erg snel gegaan hier in Engeland. Ik kan niet anders zeggen dat ik enorm heb genoten en geleerd van alles en iedereen hier.

Gelukkig is het nog niet helemaal over volgende week, want moeders komt nog 4 nachten hier heen en dan gaan we 5 november samen naar huis.

Ik denk dat dit mijn laatste bericht zal zijn voor nu, maar tegen de tijd dat we onze backpack inpakken om richting Azië te gaan zal ik deze blog waarschijnlijk nogmaals heropenen.

Cheers for now! x